ÎNTRE NOI

Soare între noi
din cer revarsă rai.
Picături de ploi
te-ndeamnă să mai stai.
Din ecoul mut
al rănilor ce-au sîngerat,
mai stai cu mine clipele în care
m-au trădat.

Fiecare gol
l-am umplut cu bucurii.
Am încercat să ne salvăm
și să sperăm la împliniri.
Am împletit din nebunii,
din credință, fir cu fir,
arca iubirii noastre pînă la delir.

Pe alei umbresc
regretele tîrzii,
frînte amintiri
și nepăsări pustii.
Număram în gol
trecuții ani cînd te chemam
și mă pierdeam, o, Doamne, în păcate
mă pierdeam.

Poate între noi
din cer să cadă rai.
Picături de ploi
te roagă să mai stai.
Din ecoul greu,
ce leneș se picta pe geam,
cheamă tăcerea clipelor în care
ne iubeam.

Fiecare gol
l-am umplut cu bucurii.
Am încercat să ne salvăm
și să sperăm la împliniri.
Am împletit din nebunii,
din credință, fir cu fir,
arca iubirii noastre pînă la delir.

Soare după nori
din cer revarsă foc.
Picături din flori
mă-ndeamnă să mă-ntorc.
Din ecou tîrziu
al rănilor ce m-au durut,
mai stai cu mine și adu-mi aminte
de trecut...
de trecut...

                                                                   (2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu