SUFLET-GEAMĂN

În goana după aur
și-n rău fără de seamăn,
nu îmi permite dorul
să-mi uit sufletul-geamăn.
Chiar de ne pune viața
la cîte-o încercare -
cu cît mai grea e clipa,
cu-atît doru-i mai mare.

Vre-un gînd nechibzuit
în minte cînd îmi vine,
că mama ar iubi-o
mai mult decît pe mine,
mă-ntorc la Dumnezeu
cu zîmbetul pe față,
din suflet mulțumindu-I
că nu-s singură-n viață.

Se-ntîmplă de-o încearcă
momentele furiei
și-n a rutinei goană,
ce-ar face, nu mai știe...
O cert sfătuitor și-apoi
îi plîng de milă -
iubite suflet-geamăn...
iubita mea copilă...

Ce mult am vrut să vin
la a ta sărbătoare...
În loc să-ți fiu alături azi,
scriu rînduri virtuale.
Cu lacrima fierbinte
și tremurînd sub gene,
n-am să-ți dedic romane
și nici măcar poeme.

Am să mă rog de pace
și zîmbet, pentru tine!
Să ai gînduri curate
și zilele senine,
să ai viață prosperă,
să iubești fără teamă,
a mea iubită soră,
iubite suflet-geamăn!

                                            (2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu